onsdag 22 februari 2012

Seg vecka!

Åhh, jag är så sjukt dålig på att uppdatera nuförtiden! Det kanske beror på att det inte händer så mycket som är kul att skriva om.

Denna veckan har varit mer eller mindre slö. Igår tyckte jag att allt var så tråkigt! Jag kunde inte hitta på nåt vettigt att göra! Och idag känner jag mig riktigt slö och trött. Vaknade med halsont och en mindre huvudvärk och kände bara för att mysa i sängen. Stackars min sambo fick åka och handla alldeles själv för jag kände mig så lat och trött. jag har typ bara spelat lite "The Sims 3" och lite "theHunter".

Har inte så myckte att bidra med i detta inlägg. Men jag kan lägga upp en bild som jag ritade förra veckan!


 Det var en kille från sidan deviantArt som ville jag skulle rita NES-versionen (Nintendo Entertainment System) av Samus Aran från spelet Metroid. Hon skulle vara fast i ett kletigt bubbelmark. Det tog mig nästan en vecka att bli klar med! Det var kul att rita i alla fall! Har alltid föredragit NES Zero-suit Samus framför den nyare varianten, med den blåa dräkten och blont hår. Så jag är nöjd med bilden, jättenöjd! Det är kul att få uppdrag från personer ibland. Just nu kan jag inte ens komma på något vettigt att rita, vilket är riktigt störigt!

Så! Nu känns det lite bättre när man har skrivit lite i bloggen, haha! Nu ska jag fortsätta kvällen med lite spel :).

Inga kommentarer: