onsdag 29 augusti 2012

Ett brev kom idag...

Fick ett brev från Arbetsförmedlingen idag! Jag såg hur det låg ett vitt kuvert på golvet framför dörren och jag började ana det värsta! Jag tog upp den och vände på den och såklart var det från AF till mig! Fånig som jag är känner jag hur jag börjar bli nervös och hjärtat bankar. Jag går till köket för att öppna den och fasar att det är ett möte där jag ska diskutera om fas 3 med min handläggare. Men när jag öppnade den så stod det att jag ska komma på en anordnarmässa hos AF. Phew! Det var inte så farligt! Det enda läskiga med det hela var att ifall jag hade förbrukat mina 450 sista ersättningsdagar av mitt aktivitetstöd så var jag tvungen att hitta en anordnare och meddela min handläggare. Ifall jag inte gör det, så kommer hon välja en åt mig! Men jag har fortfarande tre månader på mig, så det är lugnt.

Så imorgon ska jag dit och kika. Vem vet, man kanske hittar något kul där? Tror knappast det dock! Men vi får se!

Inga kommentarer: