onsdag 17 oktober 2012

Ahh, det är skönt med höst tycker jag... Det är vackert och även skönt när det är kyligt och regnigt. Hellre höst än onödig värme som gör att man blir svettig stup i kvarten. Börjar man att frysa på hösten/vintern, så kan man bara klä på sig lite varmare.

Ahh, annars har det inte hänt så mycket sedan vi kom hem från bröllopet. Det var skönt med en helg där man inte skulle göra något alls! Bara äta sig tjock på godis och spela eller kolla på film! Bästa som finns! Har också börjat att spela The Sims 3 igen! Jag avinstallerade hela skitet för ett tag sedan, för allt var så buggigt. Inget funkade som det ska och man kunde inte spara sitt spel ordentligt. Men nu så blev jag smått sugen att spela lite igen, så jag installerade det igen. Och nästa månad så släpps ju Seasons! Seasons och Pets är det enda spelen jag vill ha och sen är jag nöjd. Djur och väder i simsspelen är det viktigaste för mig, sedan kan de övriga expansionsspelen kvitta.

Jag har även bokat tid för undersökning hos vårdcentralen, då jag fick ont i sidan av magen igen. Klart man blir ju lite nervös. Eller lite och lite... jag har varit riktigt nojjig och nervös hela veckan, haha. Tänkt på allt från blindtarmsinfektion till cystor och även njurstenar. Men nu när jag tänker efter, så kanske den har något att göra med min mens. Jag har aldrig haft mensvärk innan, men det kanske är något som har börjat nu. Det gör liksom ont nere vid höften. Det sticks litegran och när man står upp eller går runt så kan det också göra ont. Sedan ibland kan värken vandra högre upp i sidan. Det är ingen som gör jätteont, men vill såklart kolla upp det i alla fall, så att det kanske inte är något allvarligt.

Inga kommentarer: