lördag 27 oktober 2012

Bra start på helgen

Vaknande tio idag. Skulle upp och göra frukost till mig och min sambo och därefter åkte min sambo iväg till sin praktik. Japp, han praktiserar även idag. Dem på jobbet ville att han skulle testa på hur det var att jobba på en helg, då det är som mest folk som handlar. Som tur är det inte så många timmar. Han började vid elva och kommer att sluta vid tre. Sedan så är han ledig på måndag!

Efter att han stack så började jag att städa lite och efter det så var det duschen som gällde. Och efter att jag hade klätt på mig och torkat håret, så bestämde jag mig för att gå på en promenad! Jag älskar verkligen höstväder och tycker att det är så mysigt med alla löv som faller. Så nu är jag hemma igen. Det var kyligt, men skönt. Åh, jag såg även en person som kom gående med en doberman, vars öron och svans inte var kuperade! Än finns det hopp för mänskligheten! Jag tyckte att det såg coolt ut när hundarna hade stående öron och stubbsvans. Men det var innan jag visste att man klippte dem. Det är synd att det har blivit så. Många anser att en normal doberman inte är lika "cool" som en kuperad.

Så nu när jag är hemma igen, så ska jag ta och spela lite tv-spel! Vad vet jag inte. Det blir väl kanske "Skyrim" eller "Dead Island". Borde ta och spela lite "Dead Island" då jag fortfarande inte har klarat ut spelet. Vi får se vad som händer!

Inga kommentarer: