tisdag 23 oktober 2012

Äntligen kan jag skriva i min blogg igen! Innan så hade jag på något sätt råkat installera något tillägg på mitt internet och det gjorde så att jag inte kunde logga in på min blogg och andra lustiga saker. Trodde först att jag hade fått ett virus, men efter att ha scannat datorn ett par gånger och inte hittat något, så kom gubben min på att kolla vilka tillägg jag hade. Och såklart fanns det ett skumt tillägg som har hittat vägen in till mitt internet. Så jag avinstallerade den och nu är allt som vanligt igen.

Jag och min sambo har båda varit lite sjuka de senaste veckorna. Eller ja, det började typ förr förra veckan att min sambo blev lite täppt i näsan, men det försvann rätt så snabbt. Efter det så blev jag tydligen smittad och var täppt, hade ont i halsen och var lite hes. Men det försvann efter ett par dagar. Så efter det så verkade det som att gubben blev smittade återigen. Han fick ont i halsen och blev väldigt hes. Nu i helgen fick han även feber. Men på måndagen så mådde han bra igen och idag så åkte han till praktiken som vanligt. Det går även bra för honom på sin praktik. Han har fått en fin skjorta med slips och allt! Och nu den sista veckan så ska han lära sig att sälja, vilket säkert kommer att gå jättebra! Han slutar nästa vecka och jag hoppas verkligen att han får ett jobb där! Jag håller tummarna!

Inga kommentarer: