fredag 18 januari 2013

Fredag!

Det var en hel vecka sedan jag skrev något här på min blogg... Jaa, jag har varit lat, extremt lat. Plus att jag även inte hade något intressant att skriva om.

Men idag är det fredag! Gooodis!

Vaknade lite sent idag... Det var så skönt att sova länge. Speciellt med älsklingen! Min sambo har varit ledig hela veckan. Dock så skulle han jobba idag. Så ja, jag har fixat en del saker idag. Har tvättat, handlat och städat lägenheten. Nu kan jag äntligen ta det lugnt. Sen slutar sambon halv sju och så ska han köpa hem en pizza, yum! Senare ikväll blir det gott-gott! Jumbo ostbågar och choklad!


Jag vann ju en tävling förra månaden, men ännu har inget paket kommit. Jag har såklart meddelat han som var ansvarig och tydligen hade det varit lite problem med mailen under nyår och lite andra saker. De hade som tur inte glömt bort mig eller paketet. Jag var lite rädd att paketet kanske hade försvunnit under resan. Den skulle nämligen skickas från Danmark. Men förhoppningsvis så har de redan skickat paketet eller ska skicka det nästa vecka.

En annan bra sak är att onlinespelet "Tera" ska bli gratis att spela nästa månad! Yes, jag är så glad! Vi slutade att spela förra året och började med "Guild Wars 2" istället, då det är gratis. Men då och då har man saknat att spela "Tera". Längtar verkligen!

Nu ska jag bara ta det lugnt och spela något. Vad vet jag inte dock. Det var längesedan jag spelade något på X-boxen... Ska kanske ta och spela lite "Skyrim".

Inga kommentarer: