fredag 11 januari 2013

I quit!

Ja, så var det med den dieten... Det varade i en vecka. *suckar* Jag slutar p.g.a. jag saknade maten så mycket och plus att jag mådde inte särskilt bra av dieten. Jag var ofta trött, hängig, kände mig nere och allmänt irriterad. Så tänkte jag: "Nej, lika bra att jag kör på med vanlig mat, så länge det inte går i överstyr". Och det brukar inte heller gå i överstyr, för jag äter egentligen inte särskilt mycket mat. Min svaghet är sockret, inte maten.

Min sambo sa även att vi kanske kan fixa ett gymkort till mig, så att jag kan gå och träna. Vi båda ska egentligen träna tillsammans, men vi har inte råd så att båda kan träna. Men vi får se vad som händer. Jag skulle även vilja skaffa ett promenadband som jag kan använda. Jag vill gå på promenad oftare, men jag tröttnar snabbt på det. Så att kunna gå på promenad hemma vore det bästa för mig. Synd att man inte har råd till en sådan för tillfället.

Jaja, jag är i alla fall glad att jag har gått ner litegrann. När jag började vägde jag 67 och nu väger jag 65,4. Mitt mål är att väga runt 50. Så länge det är under 60, så är jag nöjd.

Så nu i helgen blir det god mat och lite godis. Så länge jag inte äter för mycket så är det bra.

Inga kommentarer: