tisdag 8 januari 2013

Nu har det snart gått en vecka sedan jag återigen började med Nutrilett dieten. Och det har gått bra! Dock så åt jag vanlig mat i helgen, vilket jag kanske borde ha skippat och jag åt även lite godis. Men vare sig jag bantar eller ej, så kommer helgen alltid att vara dagen då jag unnar mig godsaker. Det är inte heller särskilt bra att förbjuda godsaker helt och hållet, så någongång i veckan är okej, så länge man inte slänger i sig en massa på en och samma gång.

Det blir förvisso lite trist efter ett tag att bara dricka shakes och vatten, dag ut och dag in. Men jag ska bara hålla på men denna kuren i tre veckor.

Ska även testa en annan sort pulverdiet denna helg. Det är milkshakes av märket Allevo, som sägs smaka väldigt god. Ska nog testa en med jordgubbsmak och det får bli min middag i helgen.

Känner mig hungrig, men jag ska först dricka min nästa shake vid tre, så det får bli vatten tills dess, för att hålla magen nöjd.

Inga kommentarer: