torsdag 3 januari 2013

Nya högtalare!

Idag så fick jag mina nya högtalare med bas! Den anlände egentligen på Ica igår, men vi hann aldrig  hämta den. Men i morse så blev det av! Sen åkte min sambo till jobbet och jag gick hem och duschade. Efter det så fixade jag mina nya högtalare.


Det är av märket "Creative", som är ganska främmande för mig. Hade innan ett par billiga LogiTech högtalare som jag köpte för 99 kr på Elgiganten för ett par år sedan. Sitter och lyssnar på musik just nu med de nya högtalarna. De är riktigt bra faktiskt! Jag har aldrig haft högtalare med bas förut. Så man är lite ovan med allt det där "dunka-dunk" ljuden i musiken, haha. Senare ska jag testa att spela lite! Tänkte först testa "theHunter", just med tanke med all skogsljud och fåglar m.m. Det ska bli intressant!

Jag har även börjat med Nutrilett igen. Jag tänkte kickstarta igång min viktminsking lite. Jag har slarvat lite grann de senaste månaderna. Men det går redan bra, t.o.m. innan jag började med Nutrilett. Efter julen vägde jag 66,7, och var sakta men säkert på väg upp mot 67 och det kan vi ju inte tillåta. Men nu är jag nere på 66,1 och jag har inte gjort något förutom att försökt äta bättre och hoppat hopprep. Så förhoppningsvis så kommer jag gå ner snabbt!


Myeess...

Inga kommentarer: