fredag 1 mars 2013

Dagens inköp

Jag har jättelänge varit sugen på en mysig OnePiece dräkt. Men eftersom de är så pass dyra, så har jag aldrig haft chansen att köpa en. Det finns förvisso billiga kopior, men jag tyckte aldrig att de såg så bra ut. Sen fick jag reda på något som hette kigurumi., en japansk version av OnePiece. Eller ja, inte direkt en version av den, mer rättare sagt en egen dräkt för sig. Kigurumis är djurdräkter, som är väldigt populära i Japan. De är söta och ser mysigare ut än de vanliga OnePiece dräkterna. Jag har länge velat ha en, men det har aldrig blivit av. Kigurumi dräkter är även billigare än dessa trendiga OnePiece.

Igår hittade jag då en svensk sida där man kan köpa sådana och för ett bra pris. Just nu är det även fraktfritt, så det blir 49 kr billigare! Jag ville alltid ha en katt kigurumi. Speciellt den svart/vita som man kan köpa där. Men den var såklart tillfälligt slut... Alla dem som jag ville ha var slut! Den svarta katten, den gråa katten och även en söt röd panda dräkt. Men sen fick jag syn på en giraff dräkt! Den hade jag aldrig sett för och de flesta i affären hade jag sett lite överallt, men inte denna. Så idag bestämde jag mig! Den ska jag ha! Så jag köpte den för mina födelsedagspengar som jag fick av mina kära föräldrar!


Undrar hur många som har giraffen? Många verkar köpa katt, dinosaur och de flesta söta dräkterna. Men jag måste erkänna att jag aldrig har sett någon som har haft denna! Jag gillar att gå mot strömmen, haha ;) Så den beställde jag nyss. Lär få den på måndag om jag har tur, eller i "värsta" fall på tisdagen.

Här är förresten en länk till deras sida http://www.kigurumi.se/

Passa på att köpa nu när det är fraktfritt! :D

Inga kommentarer: