måndag 4 mars 2013

Myshelg!

Nu är helgen över och det var en riktigt myshelg, tillsammans med min älskade sambo.

I fredags när han kom hem så hade han två presenter till mig, plus en vinflaska. Men först skulle vi åka till affären och köpa godis och läsk inför helgen. När vi kom hem så åt vi en god middag och sedan efter det öppnade jag mina presenter! Detta är vad jag fick...


En jätte söt "Me to You" nalle, som visar med sina korta armar hur mycket han älskar mig. Och en fin mugg där der stor "I love You" på och slutligen vinflaskan. Det var så söta presenter :)

Sedan nästa dag, så åkte vi och åt på den grekiska restaurangen, Akropolis. Både jag och gubben beställde keftedes, grekiska färsbiffar. Mmm, det var riktigt gott! Jag lyckades äta allt på tallriken och jag brukar vara den som lämnar kvar en massa. Till maten fick man även en skål med chipsliknande potatis som smakade himmelskt.


Yum! Det var jättegott! Det var meningen att vi skulle beställa dessert efteråt, men vi var alldeles för mätta. Det blev att äta godis hemma istället, haha.

Sen annars har vi bara kollat på film och gosat ordentligt! Och nu, idag, så är gubben på jobbet igen.

Jag hoppas också att min kigurumi kommer idag!

Inga kommentarer: