fredag 17 maj 2013

Fredag är här!

Idag är det äntligen fredag! Jag har gått och väntat som en tok på helgen! Är så sugen på godis och läsk, haha! Och att mysa tillsammans med min sambo. Dock så har han tyvärr varit väldigt upptagen hela veckan med sitt jobb. Han har jobbat hela veckan och blir bara ledig på lördag, sedan på söndag ska han jobba lite till.

Och imorgon så kommer även mina föräldrar på besök. De ska lämna hunden Viggo hos oss, då de ska återigen åka till Rhodos. Det har blivit lite av en tradition för dem att åka till Rhodos varje år. Så vi passar Viggo då :). Jag har saknat honom lite, så det ska bli kul att få hit honom. Det som ska bli mindre kul dock, är allt hans hår som han fäller! Jag bryr mig inte om djur som fäller, men hans päls är kort och strävt och blir som små nålar på golvet som ligger överallt. Bara man klappar honom så ser man hur det strösslar päls, haha. Jag får ta och kamma honom så ofta jag kan! Och jag tänkte även ta och bada honom lite.

Men nu ska jag äta lite frukost (Jag veeet! Är sent uppe!) och därefter ska jag gå på promenadbandet ett tag och sedan hoppa in i duschen!

Trevlig helg!

Inga kommentarer: