onsdag 26 juni 2013

Mat och bio!

Wow, det har regnat riktigt mycket sedan igår! I like! Sen finns det också en stor risk att vi får ännu mer regn och även åska, som ska komma ända från Polen. I for one, welcome this awesome weather!

Idag ska jag och gubben på bio och se på "Man of Steel", den nya Superman filmen. Jag måste dock erkänna att jag aldrig har varit en särskilt stor fan av Superman. Dock så gillade jag serien "Lois and Clark" som gick under 90-talet. Men denna nya version verkar mycket bättre än de äldre filmerna. Den är mer dramatisk och lite mer action.

Innan vi går på bio, så ska vi så klart äta lite mat. Vi har pratat om att gå till den där 50-tals inspirerade restaurangen, Zacks.Kanske ta en god ryggbiff med pommes, eller kanske en pizza! Yum!

Men än så länge så är jag ensam hemma och sambo är på jobbet. Jag har städat och gått på mitt promenadband och sedan duschat. Sedan blir det väl lite spel!

Inga kommentarer: