lördag 29 juni 2013

Shopping Craze!

Igår så var jag och min sambo på Grand Samarkand och shoppade loss. Vi båda behövde lite nya kläder, så eftersom min sambo var ledig, så tog vi en heldag och bara shoppade en massa kläder och kollade butiker. Sen så gick vi även och fikade lite. Jag åt en härlig wienerbröd och min sambo tog en blåbär/hallon paj med vaniljsås.


Efter att ha fått i sig lite socker och lite mat i magen, så gick vi till klädesaffären New Yorker och där stannade vi ett bra tag. Vi köpte i princip alla våra kläder där. Jag köpte också två par shorts från Cubus.


New Yorker har en himla massa coola kläder! Mycket därinne är verkligen min stil och det är också relativt billigt. Efter det så gick vi till H&M och köpte lite underkläder till oss båda. Så, ja, det har varit en underbar dag igår! Jag var helt slut när jag kom hem och mina fötter värkte som bara den! Idag ska jag tvätta allt, phew, det lär ta tid, men det måste göras antar jag ;).

Inga kommentarer: