onsdag 12 juni 2013

Phew, det är varmt idag, åtminstone där ute. Var nyss på ICA och hämtade ut ett paket åt min sambo. Försr så tyckte jag att det var rätt skönt ute, men när jag gick hem så kände man hur värmen tryckte på. Och när jag väl kom hem, så var jag svettig som en gris. Detta är anledningen till att jag ogillar sommaren och värme, jag blir så enkelt varm och svettig. Som tur regnade det lite igår, men bara lite. Jag skulle gärna vilja ha en hel vecka med bara regn! Jag vet att många därute inte håller med mig, haha. Enligt väderprognosen på min telefon, så står det att det ska bli regn imorgon och på fredag. Man får verkligen hoppas att det blir mycket regn. Vi har för fasiken haft mycket sol nu de senaste veckorna! En vecka med regn skulle väl inte skada??

Min visdomstand har också slutat att besvära sig, jag känner ingenting just nu. Men jag har i alla fall fått en tid till tandläkaren nästa månad, en allmän undersökning. Jag har inte varit hos tandläkaren på länge... Gillar inte tandläkaren, usch. Det värsta med tandläkaren är den där krokliknande grejen som tandläkarna peta i tänderna med... *ryser* Bara tanken om hur den skrapar mot tänderna, ugh! Det är fan värre än att borra tänderna.

Har fått två myggbett på ena foten... För ett tag sedan så hade jag två myggbett på högra handleden och det kliade så fruktansvärt! Och nu har jag fått två på foten... Blir jobbigt på natten när man råkar klia på betten och sedan känns det som hela helvetet har brutit loss! Jag försöker att inte tänka på dem.

Hopp! Då ska man diska lite och efter det ska jag fortsätta att rita på en bild som jag håller på med.

Inga kommentarer: