måndag 3 februari 2014

Dags för lite sen lunch

Eftersom min frukost inte var någon vidare succé, så tänkte jag experimentera med lite andra grönsaker. Denna gång mixade jag två morötter, en selleri och en apelsin tillsammans.




Det blev klart godare nu, men jag märkte att den där äckliga smaken från min förra selleri, broccoli, äpplejuice var fortfarande där. Det är alltså sellerin som är boven! Jag hade i och för sig två selleri stjälkar i min förra juice. Nu har jag bara en stjälk, men jag kan fortfarande smaka sellerin. Men som tur så tar apelsinen över smaken. Får testa broccoli igen, utan selleri för att se ifall det fortfarande smaker äckligt. Broccoli luktar i alla fall riktigt otrevligt, haha.

Denna variant var godare, men inte perfekt. Men helt klart godkänd att dricka! Fick i alla fall i mig en hel selleristjälk, två morötter och en apelsin. Det är alltid något!

Skål för en god hälsa!

Inga kommentarer: