fredag 13 februari 2015

...

*suckar högljutt*

Jag vill så gärna åka utomlands... nu, just nu! Nej, det är inte för att jag är trött på kalla vintriga Sverige. Jag är uttråkad och fyller snart 27 år. 27 år!!!! Åååh...! Om några år så blir man 30... Jag känner att jag inte har gjort något vettigt av mitt liv alls. Har inget jobb, har inte studerat, nada! Har mig själv att skylla såklart. Jag känner att tiden rinner iväg. Livet känns tråkigt och meningslöst. Har ingen motivation för någonting alls. Jag vill åka utomlands och uppleva världen! Jag vill åka till USA, Storbritannien, men framförallt... Japan. Har en sådan craving på att åka till Japan just nu! Spendera en eller två veckor där. Shoppa, uppleva kulturen, språket, aaahh! Jag blir så sjukt avundsjuk på alla som åker utomlands. Folk runt omkring mig verkar leva ett rikare liv än mig. Jag kommer säkert inte göra något vettigt alls av hela mitt liv. Kommer säkert vara arbetslös hela livet också. Suuuck! Så mycket självömkan här att det nästan stinker, haha.

Inga kommentarer: