fredag 27 februari 2015

Mysig dag igår!

Igår så var min mamma och pappa på besök hos oss. Vi satt och fikade och pratade om allt möjligt. Senare vid halv fem så körde vi till 4-Krogar och åt grekisk mat. Samma ställe som jag och sambon åt på vår sju-års dag. Efter det så åkte vi hem till oss igen, tog lite kaffe och efter någon timme, så åkte mina föräldrar hem igen. Det var en riktigt trevlig dag. Som alltid när mina föräldrar kommer på besök :).

Jag fick även en födelsedagspresent, då jag fyller år på söndag! Fick femhundra kronor och en stor burk med lösgodis!

Kommer jag ens orka att äta upp allt det där!? :D

Nu sitter jag ensam hemma då min sambo är ute och ska sälja vår gamla bil till en person. Efter det så ska han ut och shoppa presenter till mig! ♥

Jag fick även min Glossybox igår. Kommer strax lägga upp bilder!

Inga kommentarer: