fredag 27 februari 2015

Glossybox Februari

Så, nu fick jag äntligen den efterlängtande Glossybox med kärlek som tema. Det var en väldigt fin låda denna gången.

Shades of Love.
Jag tog dock inte en bild på varenda produkt som förra gången...


Jag måste säga att jag är liiiite besviken på innehållet. Eftersom detta var en "alla hjärtans dag" tema, så förväntade jag mig lite mer smink.

Fick en body butter som heter "Fuji Green Tea" from The body Shop. Tydligen så är vi som premenumerar på Glossybox de första i Sverige som får testa på dem. Den luktar gott och verkar funka bra.

Sedan fick jag en "Colorluxe Powder Blush" från Nicka K. En liten burk med rouge i löspuderform. På toppen sitter den en liten puff som man kan applicera rougen med. På lockets ovansida finns även en liten spegel.







 Sedan fick jag två små påsar med... rynkkräm. "Protect & Perfect" och "Advanced Serum & Intense Andvanced Serum" av Boots NO7. Njaaa, nej tack. Inte inte ens så gammal! Jag sparar dem tills jag är 50+! ;)

Sedan fick jag även en "Mineral Eye Shadow, 50 Shades" av Marsk. En väldigt liten burk med löst puder. Gråsilvrig färg. Helt okej.



Och tillsist så fick jag en lite påse med plackers... What?! Har redan en påse med plackers liggandes här hemma! Plackers är såklart alltid bra att ha, men det är inget som jag vill få i min Glossybox.

Så ja, det var en okej låda. Blev lite underväldigad, haha. Trodde verkligen att just denna låda skulle innhålla en massa trevligt smink och så. Jag vet, man ska inte förvänta sig grejer. Med rynkkräm och plackers? *skakar på huvudet*

Är mest nöjd med krämen (body butter) och rougen, samt ögonskuggan.

Inga kommentarer: