måndag 15 april 2013

Denna helg var jag och min sambo hos vår familjer. Medan jag var hos mina föräldrar, så var han hos sin familj. Det var väldigt mysigt hos mina föräldrar. Vi åkte till City Gross och handlade och åkte hem och gjorde pannkakor! Mmm! Mammas pannkakor! ♥  Senare på kvällen åt vi middag och efter det satt vi i vardagsrummet och kollade på tv och åt godis.

Sen på nästa dag, så blev det endel tv-tittande. Jag och min mamma såg mycket på kanalen TLC. Där såg vi en massa avsnitt med "My Big Fat Gypsy Wedding". Senare åt vi middag och efter det, så kom min sambo. När vi var på väg ut till bilen, så sa min sambo att han hade en överraskning åt mig. Så jag blundade och han ledde mig till bilen. När jag öppnade ögonen så såg jag en stor låda i baksätet. Det var ett promenadband! Jag har länge önskat mig en sådan och vi hade pratat om att köpa en sån på Rusta en dag, då den ändå var så billig, 995 kr. Jag blev riktigt glad! Efter det sa vi forväl till mina föräldrar och åkte iväg.

När vi kom hem gick vi och duschade och efter det blev det bara att slappa, vilket var riktigt skönt.

Så idag, så har jag städat och så. Och nu för en stund sedan, så testade jag min nya promenadband! Jag gick på den i en halvtimme bara, men jag var riktigt svettig! Svettet bara rann, haha. Min kondition är riktigt dålig, haha. Jag gick i en väldigt raskt takt, så jag blev väldigt trött. Men det kändes väldigt bra. Jag hade först tänkt att använda den två gånger varje dag. Alltså en halvtimme två gånger per dag. Men nu i början får det bli en halvtimme varje dag, eller varannan, till att börja med. Det känns väldigt bra att kunna träna hemma och direkt gå och duscha.

Har nyligen duschat och flyttat in promenadbandet in i garderoben och nu sitter jag här och tar det lugnt :)

Inga kommentarer: