fredag 26 april 2013

Fredag idag och imorgon ska vi till IKEA!

Idag är det äntligen fredag och det är skönt... Jag har städat en hel del idag, så nu är det rent och fint inför helgen! Och imorgon så bär det sig iväg till IKEA! Där kommer vi att shoppa loss en massa saker, haha, men det behövs verkligen lite saker till hemmet.

Igår så var vi även och åt på Burger King, då min sambo slutade sent på jobbet och föreslog att vi skulle äta lite lätt. Så varför inte! Och till min stora förvåning så såg jag att de hade fått in den sista My Little Pony leksaken som jag jag ville ha, trots att de sa att de bara hade beställt in de två andra som jag har. Är så glad! Har alla tre nu som går att få tag på Burger King.
 

Nu har jag alla tre samlade! :)
Nu sitter jag bara och surfar och fixar till datorn lite också, rensar filer och så. Ska nog alldeles strax ta och äta lite filmjölk och sedan spela lite spel.

Trevlig helg alla!

Inga kommentarer: