onsdag 17 april 2013

Fixat mycket idag!

Wow, vilken dag!

Vaknade vid elva, då jag hörde att jag hade fått ett SMS från gubben. Sedan gick jag upp för att äta frukost och därefter påbörjade jag lite städning. När jag äntligen var klar med att städa, så förberedde jag mig för att gå på mitt promenadband i en halvtimme. Det var jobbigt, haha. Efter det hoppade jag in i duschen och klippte även mina naglar. Jag passade även på att raka mina ben när jag ändå duschade.

Efter det klädde jag på mig och gick och åt lite filmjölk. Efter en liten paus, så bestämde jag mig för att plocka ner lite saker till källaren. Tog ner den stora lådan som promenadbandet var i och lite vinterjackor, vantar, mössor o.s.v. Sedan så fick jag även slängt lite saker. Och nu sitter jag här! Mina armar är alldeles skakiga från allt tungt som jag har burit, haha.

Trots att det är tröttsamt att fixa mycket saker, så är det samtidigt skönt att få det gjort. Nu kan jag med gott samvete bara ta det lugnt.

Inga kommentarer: