fredag 12 april 2013

Fredag

Igår skrev jag om vilket skönt väder vi hade. Och idag är det ännu härligare! För idag regnar det! Precis som jag önskade igår! Det känns så härligt och fräscht med regn. Bara att veta att allt smuts sköljs bort, ahh...

Igår så var jag och min sambo och åt på en pizza restaurang som heter "Pizza Lovers". Det var allra första gången som jag åt där. Det var riktigt mysigt där! Det var väldigt mysigt inrett och de hade även en riktigt kakelugn. Så jag och gubben valde att dela på en "Kreta" pizza.


Den var riktigt god! Det var även första gången som jag har smakat en pizza med fetaost på.

På vägen hem i bilen så dök det helt plötsligt upp ett rådjur som sprang som en galning över bilvägen! Mellan oss och en buss som kom emot oss på andra sidan av vägen. Rådjuret hade tur, för den var läskigt nära bussen. Men den klarade sig och sprang in i skogen bredvid. Man blev riktigt chockad! Det är inte ofta att sådant här händer!

Inga kommentarer: