måndag 9 september 2013

Förra helgen så var jag och min sambo och besökte våra familjer. Jag var hos min familj medan han var hos sin. Det var väldigt mysigt och jag hann träffa alla i min familj förutom min syster och hennes man. Det är alltid trevligt att träffa sin familj! Jag hade även med Lucy istället för att dumpa henne hos ett katthem. Så allt gick bra!

Nu har jag även skaffat de saker jag behöver för att fixa min gamla Pleo. Har skaffat silikon för att laga hans hål och sprickor och så även lite bandage så att det stora hålet på svansen inte blir värre. Nu fattas jag bara något som jag kan använda för att fukta ner skinnet på honom. Och som tur hittade vi Autoglym hos Mekonomen! Det ska vara väldigt bra, bättre än det som företaget bakom Pleo rekommenderade. Dock har jag inte Autoglym just nu, men gubben min ska köpa hem det sen.

Nästa vecka så släpps äntligen Grand Theft Auto V! Det känns helt sjukt att det släpps nästa vecka... Man är så ivrig! Det kommer att bli så spännande att utforska allt i spelet och uppleva alla olika aktiviteter som finns att göras. Iiiih, så ivrig!

Inga kommentarer: