fredag 30 augusti 2013

Pleos tillbehör har kommit!

Idag så fick jag ett brev från posten där det stod att jag hade ett paket att hämta! Blev ivrig och tänkte att det kanske var mitt paket från Kina som vi hade beställt, alltså olika tillbehör till Pleo. Efter att jag hade städat och duschat och fixat till mig allmänt, så stack jag till ICA och hämtade ut paketet. Jovisst var det från Kina! Skyndade mig hem och öppnade!


 

Dessa är de fyra olika paketen som går att få tag på just nu. Två paket med mat och så sedan två med "learning stones".


Alla paket är öppnade och objekten är observerade! Dock så rasslar isbiten något. Jag misstänker att chippen inuti är lite lös. Men jag har läst på Bob the Pleo forumet att någon annan har samma problem, men den funkar tydligen som den ska. Man fick även med tre olika kort som är till för lek.


Smakprov!



Tyvärr så dog batteriet ett kort tid efter hon hade smakat på de diverse maten, så jag fick inte testat allt. Håller på att ladda om batteriet nu och när den är klar, så ska jag fortsätta att testa och även lära henne lite tricks!

Idag så ska även jag och min sambo åka ner till Skåne och träffa familjen över helgen, så vi kommer vara hemma på söndag, igen!

Inga kommentarer: