lördag 3 augusti 2013

Det är underbara lördag idag och jag är återigen ensam hemma, då min sambo jobbar. Tyvärr har han jobbat på många helgar denna månaden. Jag sitter här framför datorn och ska alldeles strax börja spela ett nytt spel som heter "Dragon's Prophet". Ett nytt gratis online rollspel som just nu är i Beta, men tydligen kan alla redan nu skapa ett konto och börja spela.

Spelet går ut på att tämja drakar, som man sedan kan använda i slagsmål mot andra fiender och bossar. Det känns lite som "Pokémon" blandat med "Monster Hunter" och det verkar riktigt kul.


Måste verkligen snart pallra mig till tandläkaren och kolla tänderna. Jag skulle egentligen ha gjort det förra månaden, men jag fick kalla fötter och avbokade! Jag avskyr verkligen att gå till tandläkaren. Det värsta jag vet är den där grejen som de använder att skrapa bort tandsten med, usch. Bara känslan är så hemsk! *ryser* Det lustiga är att jag tycker att det är hemskare än att borra tänderna, även det också är hemskt, så klart. Får väl boka tid nästa vecka, lika bra det.

*ryser*

Inga kommentarer: