söndag 11 augusti 2013

Har testat Slushy Makern

Igår ställde jag in vår nya Slushy Maker i frysen och där har den stått över natten. Jag testade den för en liten stund sedan och jag är nöjd!

Hällde i lite Pepsi.

Klämde!

What kind of sorcery is this??

Efter en del klämmande så börjar läsken blir mer och mer isigt. Den var väldigt kall att klämma på, så jag tog en handduk runt om muggen. Efter ett litet tag så har Pepsin förvandlats till iskall slush ice! Smaken påminde lite om den där Iglo glassen från förr och även Calippo med cola smak. Det smakade väldigt gott! Perfekt för riktigt varma dagar.

Har nu diskat av den och ska stoppa in den i frysen igen, så att sambon kan få testa den nästa gång. Han är på jobbet nu, så han fick ingen chans att smaka, moahahaha. Min tanke var egentligen att vänta med att testa den tills han var hemma, men jag var för ivrig!

Sue me!

Inga kommentarer: