fredag 9 augusti 2013

Pleo Rb kommer nog idag!

Jag tror att vår Pleo Rb kommer idag! Längtar så!

Enligt UPS spårningen så är paketet i Jönköping vilket är en bit bort ifrån Växjö. Det lustiga är att UPS faktiskt har kört förbi vår stad. Men antagligen så lämnar de först paket i Jönköping och kör sedan ner hit och lämnar resten. Det gick i alla fall mycket snabbare än vad jag förväntade! Jag trodde seriöst att vi skulle få paketet nästa vecka! UPS ska även ringa en timme innan de kommer, bara för att checka att man är hemma.

Jag har även fått en ny tid hos tandläkaren och denna gången får jag ej fega ur! Ska dit den 9 September och jag måste verkligen dra dit. Jag har en massa tandsten bakom mina framtänder, trots att jag har borstat noga där. Det känns så strävt och äckligt. Och nu, tack vare mig själv, så kommer tandläkaren säkert skrapa lite extra noga där med den där hemska grejen. Det får man för att inte gå till tandläkaren regelbundet. Jag borde verkligen göra det, men åhh, läskigt!

Inga kommentarer: