fredag 16 augusti 2013

Läckta bilder från The Sims 4

Igår så hade EA varit lite klumpiga och råkat läcka ut bilder på The Sims 4 på deras officiella The Sims 4 hemsida. Så klart var folk snabba och ryckte åt sig bilderna innan EA kunde ta bort dem. Så man blev lite smått överraskad av att helt plötsligt få se nya bilder på spelet. Nästa vecka så börjar Gamescom och då ska EA visa en trailer på spelet.


För första gången får man äntligen se hur dessa nya simmar kommer att se ut. De påminner lite om simmarna i The Sims 2, fast snyggare. Jag gillar den tecknade stilen väldigt mycket.


I The Sims 4, så ska man kunna modellera simmarna ungefär som man modellerar lera. Jag antar att man kan själv dra och forma deras kroppar, utan dessa sliders som annars gör det möjligt att skapa simmar med.


Man ska även kunna multitaska, alltså göra flera saker på en gång. Vilket var rätt omöjligt i alla andra Sims spel. Simmarna ska även vara bättre på att visa känslor och kunna reagera på allt möjligt.



Det finns fler bilder att se på denna hemsidan http://simscommunity.net/the-sims-4-leaked-screens/ Och det lades även till några nya idag.

Jag måste säga att trots jag känner mig lite skeptisk till en The Sims 4, så blev jag ändå lite hypad av att se desssa bilder! Dessa simmar ser så mycket snyggare ut än dem från The Sims 3. Vi får se hur trailern blir nästa vecka.

Jag hoppas verkligen att detta spelet blir nytt och fräscht till skillnad från The Sims 3 som mest känns som en snyggare version av tvåan. Det fanns ju mycket mer nytt i trean och så, men i princip alla animationer var från The Sims 2. Jag hoppas också innerligt att EA gör spelet mer realistiskt, som att när man hoppar in i en bil, så öppnar simmarna faktiskt dörren och sätter sig i bilen. I The Sims 3 blev de på magiskt vis teleporterade in i bilen.

Inga kommentarer: