torsdag 20 mars 2014

Är hemma igen efter undersökningen

Japp, det var den undersökingen och allt gick bra!

Hade en manlig läkare, men han var bra. Han kollade först min hals, men kunde inte hitta något. Tydligen så producerar min hals extra mycket slem. Dock undrar jag fortfarande varför slemmet luktar illa ibland. Sedan skulle han kolla på min knöl som jag har under armen. Han kände ett tag men ville sedan även känna på mina bröst. Och jag bara tänkte: "Ehh?" Tog av tröjan och sedan bad han mig att ta av BHn också. Det kändes lite pinsamt, men lika bra att få det gjort. Han ville känna på brösten eftersom knölar i armhålan kunde ibland vara tecken på knölar i brösten. Så jag låg där, medan han kollade mina bröst. Men som tur hittade han ingenting! Skönt. Dock så ville han att en kollega skulle känna på knälen under armhålan, men hon tyckte inte att det kändes som något speciellt. Så de kom fram till att det kunde vara en muskel eller nåt.

Dock så hann jag inte få något svar på detta med stickningarna i sidan. Men av det lilla jag hann att berätta, så sa han att det inte lät som något att bekymra sig om. Men jag kommer ändå att kolla upp det senare.

Så, skönt att få det överstökat! Och såklart så oroade jag mig i onödan. Men så är det för mig, tyvärr!

Inga kommentarer: