söndag 9 mars 2014

Shoppat lite/Sambon ska till Stockholm

Förra veckan var jag och shoppade lite!

Köpte lite kläder, ett par byxor och lite tröjor. Köpte även ett plåthus med "The Sims 2" för nio kr på Elgiganten.

Det är dock farligt att gå in på New Yorker. Man kommer alltid ut med en påse med nya kläder, haha! Och varför ska New Yorker alltid ha en massa söta katttröjor?!

Hittade denna söta/coola tröja för 49 kr.


Tänkte egentligen bara köpa den ena tröjan, men då såg jag den här!


Tänkte bara: "Kdksjfm,nfjsdka! Vad söt!" Sååå, två nya tröjor har jag, jepp.

Här är "The Sims 2" plåthuset som jag köpte för nio kr.


Den ska tydligen vara ganska ovanlig. Dock så var jag ändå lite besviken när jag packade upp den, då jag märkte att det inte fanns något certifikat, som den egentligen skulle ha. Just det där lilla extra som gör den ovanlig. Jag trodde också att den skulle innehålla mer än ett spel. Men den innehöll bara "The Sims 2: Deluxe Edition", vilket är vanliga basspelet med Nattliv. Jag är dock inte hundra procent säker ifall det bara är den amerikanska utgåvan som har certifikat eller ifall min version har tappat bort den. Denna som jag har köpt har funnits hos Elgiganten i flera år utan att någon som ville köpa den. De har även byggt om där, så när denna flyttades runt så kanske den åkte ut. Lådan var även ganska sliten. När jag skulle köpa den, så var den halvt öppen, så, ja. Men den kostade nio kr, så vad fan.


När man öppnar den så är den en enda stor flik-grejs-i-mojs som man kan lägga i alla sina "The Sims 2" skivor. Det lustiga är dock att texterna på expansionerna står på norska, tydligen.

På tisdag nästa vecka, så ska min sambo åka till Stockholm. Han ska gå på en utbildning om säljarteknik och kommer först hem på torsdagen. Det kommer att bli lite ensamt här hemma, men jag har i alla fall Lucy :).

Inga kommentarer: