onsdag 19 mars 2014

Imorgon blir det undersökning... Usch, är lite nervös! Mest för att det ändå är ett par grejer som jag vill ta upp. Som halsen, armhålan, smärtorna i sidan o.s.v. Det vore lättare ifall jag bara skulle kolla upp halsen. Har också en skum känsla i låren. Vet ej ifall det är ljumsken eller vad. Det började med lite pirrningar där och nu känner jag mest ett skumt tryck, på båda sidorna av låren. Det känns ungefär på insidan av låren. Hoppas inte att jag måste klä av mig för att läkaren vill klämma och känna på låren. Jag kommer nog få en manlig läkare. Plus att jag måste ta av min tröja för att han ska kunna känna på kulan i armhålan, uugh! Har inget emot manliga läkare annars, men när det gäller att klä av sig eller bli klämd på, då känns det bäst med en kvinna.

Är också lite nervös att höra ifall något av det jag vill kolla upp är allvarligt.


Inga kommentarer: