lördag 27 december 2014

Köpt lite julklappar åt oss själva

I år så skippade jag och sambon att köpa julklappar till varandra. Istället så bestämde vi oss för att skaffa en Wii U! Vi har länge velat ha en och nu är vi lyckliga ägare till vår nya "baby", haha.


Har verkligen saknat Nintendo spel. Sålde min gamla Wii år 2013, eftersom vi hade ändå tänkt skaffa Wii U förr eller senare. Annars har man ju spelat på vår trofasta X-box 360. Men man känner verkligen att man har saknat Nintendos färglada, mysiga och roliga spel. Så vi valde att köpa Wii U som också innehåller "Mario Kart 8". Jag är redan kär i våran Wii U. Den är så underbar! Playstation och X-box i alla ära, men jag tycker ändå att Nintendos konsoler är bäst. :)

Annars så har jag även köpt en ny plattång. En "Remington S1005", som kostade 279 kr på Media Markt. Jag var verkligen i behov av en ny, då den gamla verkligen sög. Har precis testat min nya plattång och jag är super nöjd! Den plattar håret direkt och ska också hålla håret platt i flera timmar.

Inga kommentarer: