tisdag 23 december 2014

Twas the night before Christmas...

Jahopp, då är det officiellt julafton imorgon då. Jag och sambon ska åka ner till våra familjer, men vi åker hem samma dag, då min sambo måste jobba dagen efter julafton. Det kommer att bli mysigt att få träffa sin familj och ha lite julmys. Men ska jag vara ärlig, så känner jag inte julstämning alls. Det finns ingen snö alls, det har snöat lite då och då, men det smälter lika fort och att vara vuxen på julafton suger. Har ingen längtan efter julen. Jag saknar ivern efter att få en massa julklappar! Jag vet att julklappar inte är det viktigaste på julafton, men det är ändå en stor del, för mig i alla fall. Lär nog inte få så mycket i år, om inget alls kanske. Jag och min sambo har inte ens köpt klappar åt oss själva. Vi fick först pengar idag... Skulle ha fått pengar i fredags, men nope, inget kom in. Vet ej ifall vi köper några klappar åt varandra i år. Vi funderade kanske på att köpa en Wii U och sedan skippa julklappar. Men man saknar ju ändå att få öppna klappar, haha. Jag är ett stort barn! Saknar verkligen när man var liten och fick en massa, massa julklappar!

God Jul!

Inga kommentarer: