fredag 8 april 2011

Ahh Fredag

Imorgon är vi bjudna på fest i Danmark! Det är min kusins dotter som ska ha en nonfirmationsfest. Det är typ en konfirmation där man skippar kyrkan. Så imorgon bär det så iväg till mina föräldrar i Skåne och sedan fortsätter vi iväg med färjan över till Helsingör och vidare till Köpenhamn! :)

Det kommer att bli mycket trevligt att träffa min familj igen, saknar dem så oerhört mycket!

Dock kommer vi sen hem, så stackars Lucy får vara ensam hemma. Aja, med lite extra gos och lek idag, plus lite imorgon så klarar hon sig nog! Och såklart extra mat och vatten ;)

Oh, och om två veckor är det Långfredag! Då är gubben ledig på Fredag till Måndag! Wiee!


Igår köpte vi lite godis till idag, eftersom vi ska vara borta hela Lördagen. Så vi smygstartar Lördagsgodiset idag istället :D

Jag köpte en massa choklad, för det var det ända jag var sugen på haha. En påse Dumle, en Marabou Bubbelchoklad, en Lion och en GuldNougat.

Dock smakade jag på den nya versionen av Guld Nougaten igår... Och den var inte lika god som innan :( Vad hände med den här dubbla lagret av ljus nougat och mörk? Varför är den så lång och platt nu? Och jag tycker även att den smakar annorlunda nu... Det kan bara vara jag dock.



Cloetta... I am disappoint...

Tur att jag har annat choklad som jag vet smakar gott!

Inga kommentarer: