torsdag 28 april 2011

Den har anlänt!

Det knackade nyss på dörren, öppnade och där stod brevbäraren med ett litet paket till mig!

Drog ut till köket och öppnade den direkt!

Wooh!



It has arrived!!!

Jag har velat ha den här såååå länge! Och nu har jag den! Tack vare min älsklingsgubbe! Tack så mycket älskling! Älskar dig så mycket!

Med darriga händer började jag undersöka lådan...!



Den amerikanska utgåvan av Lejonkungen! Kan dock inte se den då vi inte har en regionsfri DvD-spelare. Men jag har den svenska versionen så jag klarar mig, haha :)

Det som gör den amerikanska versionen unik är att den har en slipcase som man även kan öppna upp som en bok. Och på insidan står det vad som finns på skivorna. Den svenska versionen har ingen slipcase, men annars är innehållet på DvD-skivorna exakt likadant.



En annan liten låda fanns med i boxen...



En låda som innehåller sex olika skisser från de olika animatörerna som var med och gjorde filmen.



Den sista grejen som finns med i boxen är en bok på 159 sidor. Boken handlar om hur filmen blev gjord och innehåller en massa fina bilder från filmen plus lite tidiga skisser på olika karaktärer.





Jag är väldigt nöjd med den här sällsynta utgåvan! Och är lycklig att jag äntligen kan ha den stående i DvD-hyllan! Tack igen älskling! Utan dig hade jag aldrig kunnat få den här! ♥ ♥ ♥

Inga kommentarer: