fredag 15 april 2011

Åhh längtar!

Oh my god! Igår så köpte gubben en liten present till mig på Tradera! Det är något som jag har viljat ha länge! Det är en DvD box en väldigt speciell och rätt svår att få tag på.

The Lion King - Collection DvD Gift Set!



Helt ny och även fortfarande inplastat! Den köpte han direkt på Tradera väldigt billigt! Den är som sagt svår att få tag på och brukar annars vara väldigt dyr. Men i detta fallet kunde han köpa den direkt för ett visst pris utan att behöva buda på den.

Det är en amerikansk version och innehåller filmen såklart, en "companion book" med fakta om filmen, och en liten portfölj med lite skisser från animatörerna som gjorde filmen. Den är riktigt cool! Och jag är så glad att jag kommer att få den snart! Jag sa till gubben att han inte behövde att köpa den, men han ville så gärna för han vet att jag har länge velat ha den... *suck* Älskar honom så!

LejonKungen är min absoluta favorit Disneyfilm och jag är glad att jag äntligen kan få äga denna underbara utgåvan!

Inga kommentarer: