söndag 24 april 2011

Sköng helg

Har en härlig påskhelg med min älskling som också är ledig! Han hade ledigt sen Fredags och även ledig på Måndag! Vilket är riktigt trevligt! :) Om han inte hade varit praktikant så hade han varit tvungen att jobba... Det hade varit riktigt tråkigt...

Njuter av helgen i fulla drag! I Fredags köpte vi en massa godis... kanske lite för mycket haha. Lösviktsgodis var extremt billig på Willys nu i påsk, så det blev lite extra mycket godis. Plus en påse ostbågar och en låda riktigt goda gammeldags gräddbullar! Nog en av de bästa jag någonsin har smakat.



Riktigt gräddiga och utan dessa hårda botten.


Spelar även mycket Spore just nu! Blev lite sugen på det efter jag såg en video på youtube där någon hade skapat en riktigt cool drake! Så nu spelar jag själv lite :)



Just nu håller jag på att laga mat... Och gubben sitter och lirar The Darkness på X-boxen haha :)

Glad fortsatt påsk!

Inga kommentarer: