måndag 11 april 2011

Måndag igen...

Det var trevligt i Lördags! Vi åt på en kinesisk restaurang som bjöd på buffé Det var trevligt att träffa hela familjen igen. Saknar dem redan :( Det är inte så lätt när man har ont om pengar plus att man bor en bra bit ifrån dem.

Min mamma ger mig hela tiden dåligt samvete för att hon tycker att vi borde flytta närmare så vi kan hälsa på oftare. Även om jag skulle vilja bo närmare, så skulle jag aldrig vilja bo i Skåne igen. Och vi älskar Växjö, det är så lugnt här. Det händer knappt hemska saker här, fast i Skåne händer det alltid saker. Men när vi får jobb så kan vi hälsa på oftare :) Bara att åka ner med tåget kostade riktigt mycket...

Min dator funkar igen! Min älskade pojkvän lyckades fixa den! Jag visste att han skulle lyckas! Luv you!

Åh, jag läste precis på Aftonbladet att en varg härjar i Helsingborg! Hoppas bara inte att dem skjuter den... Stackarn är helt vilse och stressad där i stan. Man får dock inte heller hoppas att vargen skadar folk såklart. Så förhoppningsvis så håller sig folk inomhus medans polisen letar reda på vargen.

Inga kommentarer: