fredag 9 september 2011

Fredag och ensam hemma!

Helg älskade helg!

Idag ska min sambo åka till sin bror i Karlskrona för att hjälpa honom att flytta. Sen han kommer att sova över och sedan komma hem imorgon igen. Så jag ska vara alldeles ensam hemma! Synd om mig! :( Nä men det kommer att gå bra :).

Ska äta korv och pommes ikväll haha, lätt och enkelt ;). Sen kommer jag förmodligen att spela lite eller se på film.

Min sambo ska även börja på distansupporten på Måndag nästa vecka. Så nu måste han verkligen njuta av sin ledighet! Han slutar 15:00 varje dag, så det är väl ändå skönt. När han praktiserade på Dressman så slutade han 18:00 varje dag. Så det var inte mycket kväll över för honom.

Just nu sitter jag och väntar på att gubben ska komma hem från hans ärenden i stan. Han skulle lämna in papper och gå till banken för en ny dosa och sedan åka till Willy:s för att köpa mat och godis! :D

Och nu ska jag bidra med den mest briljanta bilden någonsin!


Trevlig helg!

Inga kommentarer: