fredag 30 september 2011

Tre veckor kvar!

Hej fredag!

Vaknade vid 10 idag, för att Lucy skulle hela tiden springa omkring i sängen. Så det blev inte så mycket mer sömn till mig. Men det är okej, för jag var rätt pigg ändå :).

Wooh! Det är tre veckor kvar tills "The Sims 3 Pets" släpps! Och idag är det den sista dag i September och imorgon är det Oktober! Yes!

Jag har för övrigt också avinstallerat "The Sims 3 Pets" demot. Jag vill inte spela det för mycket. Man vill liksom spara lite tills det riktigt spelet har släppts.

Här finns två länkar till lite bilder

The Sims 3 Pets bilder!

Mer The Sims 3 Pets bilder

Finns endel nya bilder på några fölar. Som förövrigt är riktigt söta! Dock tycker jag att deras ögon känns lite för svarta och själlösa.

Längtar så till att börja avla djur i spelet! :)

Ha en underbar fredag!

Inga kommentarer: