torsdag 22 september 2011

The Sims 3 Pets Demot är här!

Äntligen!

"The Sims 3 Pets" demot har äntligen släppts!

Man kan ladda ner den här

Men man måste ha en Origin konto för att kunna ladda ner. Alltså ditt "The Sims" konto.

Jag har även testat lite nu och det kul! Det kan bli lite laggigt ibland när man drar och pillar för att få djuren se bra ut. Jag hoppas att det bara är demot som är laggigt. När man skapar simmar laggar det inte alls.

Men i alla fall så testade jag att skapa Lucy! Det var lättare sagt än gjort. Jag ville att hennes kännetecken skulle bli så likt så möjligt. Hennes mask var svårast, för jag fick skapa den helt själv. The Sims 3 Pets har en ny funktion som heter "lager funktion". Man kan lägga fläckar på ränder på fler fläckar var man än vill! Vilket gör det lättare (eller svårare) att göra en kopia på sitt husdjur. Har ingen bild på Lucy, men ska fixa det senare :).

Lekte runt lite och skapade lite hundar och sedan såklart: hästar! Hästarna var riktigt snygga och såg lite mer realistiska ut än hundar/katterna. Jag skapade en bläcksvart hingst med vitt ansikte.


Av någon anledning blev bilden en aning mörk...


Och det är den enda bilden jag har tagit än sålänge. Eftersom man måste ta Printscreen och kan bara ta en bild åt taget. Men fler kommer senare! :)

Inga kommentarer: