onsdag 28 september 2011

Speeel

Idag fick vi ett litet grönt paket ner igenom brevinkastet!

Och det var ett spel! Vad annars liksom! ;)

I helgen vann vi ett billigt spel på Tradera! Ja, vi köper alltid våra spel på Tradera, billigast då. Vi köper oftast dem som är inplastade istället för begagnade spel. Det är lite chansning när man köper begnagnat, för fast att vissa skriver att skivan/fodralet ser bra ut så kan den ha repor och skit. Både jag och min sambo har typ ett OCD när det gäller skivor haha. De ska vara fina och utan repor!



Fallout 3! :D

Jag hade ju spelat det på datorn men tyckte att det var dags att skaffa det till konsol istället. Så vi hittad en billig på Tradera. Dock begagnad, men vi hoppades på att killen som sålde den var ordentlig med skivor. Men när jag packade upp den idag var fodralen lite repig och skivan var också rätt repig med fingeravtryck. Fast att han som sålde den sa att han hade bara spela igenom det en gång.

Aja, men det är spelbart. Men ibland kan man bara inte fatta varför vissa (oftast killar) inte tar bättre hand om skivor.

Sålänge det funkar så är jag nöjd, även fast skivan kunde ha sett bättre ut. Vi kanske köper en ny sen haha.

Inga kommentarer: