fredag 2 september 2011

Min riddare på en vit springare!

Varför lär jag mig aldrig av mina misstag?

Inatt när jag lade mig så hade jag lite ont i huvudet. Tänkte att den säkert skulle försvinna under natten. Men såklart vaknar man sju på morgonen med en sådan sjuk spänningshuvudvärk! Jag som trodde att vila skulle hela huvudet, men nix. Jag har gjort samma misstag flera gånger innan och jag lär mig fortfarande inte!

Jag försöker att somna om men huvudvärken är så stark att jag inte kan sova. Man blir frustrerad och ledsen av smärtan. Vi hade inga värktabletter heller och jag ville inte väcka sambon som sov så sött bredvid mig. Men tillsist väckte jag honom och han frågade om jag hade ont, vilket jag då svarade att det gjorde jätteont.

Sedan börjar stackarn att klä på sig och säger att han ska köpa tabletter till mig. Han går och kommer tillbaka om några minuter. Han hade sprungit till Apoteket men dem hade stängt, sedan sprang han till ICA och köpte Treo. När han kom hem fick jag tabletterna och sedan gav han mig en våt handduk på pannan.

Han är verkligen min räddare i nöd! Älskar honom så mycket! ♥ Han är villig att gå upp tidigt bara för att köpa tabletter åt mig. Fler killar borde vara som honom, d.v.s. att det borde finnas fler gentlemen i världen. Tyvärr är världen dominerad av machomän. Tur att jag blev ihop med en gentleman i alla fall :).

Love you!

Inga kommentarer: