onsdag 27 november 2013

Ett nytt spel kom med posten idag...




 Jag har länge väntat på ett nytt Zoo Tycoon spel och speciellt ett simulatorspel till Xbox 360, det görs verkligen för få simulatorspel idag.

Detta spel släpptes egentligen till den nya Xbox konsolen, Xbox One. Men Microsoft kände väl sig generösa och ville släppa den till gamla kära Xbox 360. Dock för att göra det, så var de tvungna att dra ner lite på grafiken, minska på antalet djur man kan ha. Området man bygger sina zoo i är också 50% mindre än de i Xbox One.  Men eftersom jag inte är så sugen på att skaffa en ny konsol för att spela detta spel, så blev det att köpa 360 versionen.

Jag har ännu inte spelat det, har bara installerat det på konsolen än så länge. Jag har nyligen duschat, så jag ville fixa till mig innan jag drar igång att spela.

Inga kommentarer: