torsdag 14 november 2013

Igår fyllde min sambo år

Vaknade före honom igår, så jag kunde gå upp och förbereda lite, för att sedan tillsammans med Lucy gå in i sovrummet och väckte honom med sång och presenter.

Detta fick han av mig!

 
Födelsedags kortet.

Senare på dagen så åt vi lite princesstårta och tittade på serier, mysigt! Senare så bestämde vi oss för att äta lite och eftersom det var gubbens födelsedag, så skulle han äta sushi, något han verkligen älskar!


Eftersom jag inte är så förtjust i fisk, eller sushi för den delen, så valde jag lite mer lättare alternativ... 

McDonalds!

När vi väl kom hem med vår take-out mat, så kollade vi på lite mera serier, i detta fallet Desperate Housewives. Efter det så spelade vi lite World of Warcraft tillsammans och resten av kvällen blev det lite tv-tittandet.

Inga kommentarer: