onsdag 20 november 2013

Tandläkaren imorgon, usch!

Imorgon så ska jag till tandläkaren... Denna gång så SKA jag gå! Skulle dit förra månaden, men då var vi tvungna att ändra min tid då det kom en akutpatient. Och i September så avbokade jag, då jag fick kalla fötter... Men nu ska jag dit! Jag är mest rädd för vad de ska säga om mina visdomständer. De kanske tycker att det vore bäst att ta bort dem?? Jag har inga problem alls med mina visdomständer. Ingen smärta, inget obehagligt tryck, ingenting. Så man borde väl vara lugn, men det är jag inte! Tänk ifall jag har hål i några av dem? Jag har för mig att jag läste ifall man har hål i sina visdomständer, så vill tandläkaren ta bort dem ovansett man har ont eller inte.

Jag har inte varit hos tandläkaren på några år, vilket är så klart dumt. Men jag tar hand om mina tänder bra, använder plackers, munskölj och tungskrapa och så klart borstar jag två gånger per dag.

Ahh! Får hoppas att det går bra imorgon! Som tur ska min sambo följa med, då är jag i alla fall mindre rädd :(.

Inga kommentarer: