fredag 1 november 2013

Har börjat spela World of Warcraft igen!

Gissa vem som har börjat spela World of Warcraft igen!


Jag och gubben har länge suttit och grubblar på ifall man borde ta och spela WoW igen. Och nu har vi bestämt oss! Vi skaffade oss den senaste expansionspaketet "Mist of Pandaria" och skapade två ursöta Pandaren tjejer! Min är den högra röda pandan :). Och jag måste erkänna att det känns kul att spela igen. Man hade lagt en massa timmar på sina gamla karaktärer innan och inser att hur mycket jobb man har gjort ändå. Det känns lite synd att låta mina karaktärer bara ligga där och damma. Man har spelat så många andra online spel, Guild Wars 2, Tera Online, Rift. Men iget slår ändå World of Warcraft!





Min Pandaren, Maichu.

Har inte tagit så många bilder dock, med det blir nog mer senare idag!

Inga kommentarer: