onsdag 8 oktober 2014

Ensam hemma

Just nu i detta ögonblick, så är min sambo på väg mot Köpenhamn. Där ska han övernatta på ett hotell och nästa dag ska han flyga till Oslo. Varför ska han det? Jo, business! Han ska gå på några kurser angående hans jobb som support. Han jobbar som tillfället som dator support i en elektronik affär. Han brukade sälja, men nu är det support som gäller. Så där ska han vara tills fredag. Sedan kommer han hem sent på natten.

I Februari i år, så åkte han till Stockholm för något säljar teknik grejs-i-mojs och nu ska han till Oslo. Det känns som om han åker längre bort hela tiden, haha.

Vad ska man då själv hitta på med? Har ju en del spel att spela, sedan en massa filmer! Jag kommer nog också rita lite :).

Har ju också sovit med min bettskena i snart en vecka nu och det går jättebra! Enda grejen jag inte gillar är att bettskenan når ju inte mina visdomständer, så varje morgon när jag tar ut dem, så har jag denna skumma känslan i visdomständerna. Det känns som om de står ut jättemycket! Men det är säkert ingen speciellt, men ändå lite skumt.

Inga kommentarer: