måndag 27 oktober 2014

Har gått och blivit förkyld

Har gått och blivit förkyld nu i helgen... :( Det hela kom sådär smygande. Det började med att jag fick halsont i veckan och man tänkte inte så mycket mer på det. Sen två dagar senare så började min hals att klia. Och nu i lördags så har allt utvecklat sig till en "härlig" förkylning. Täppt näsa, öm i kroppen och är allmän ynklig. Det var åratal sedan jag hade en förkylning senast! Jag tror jag hade en förkylning senast 2009, då jag fick ont i halsen efter vi hade firat jul hos våra familjer och väl hemma blev man förkyld. Sedan åkte vi till Göteborg för att se Avatar i 3D. Då blev förkylningen bara värre. I regret nothing!

Edit: Tydligen så har jag faktiskt varit sjuk även i 2012 efter närmare efterforskning, men tydligen var det inget viktigt att komma ihåg enligt min hjärna, haha!

Är fortfarande förkyld och hoppas att det snart går över. Är trött på att snyta mig hela tiden och ha täppt näsa. :( 

Inga kommentarer: